නිතර අසන ප්‍රශ්න

පීපල්ස් ලිසිං ඇන්ඩ් ෆිනෑන්ස් පීඑල්සි : විශ්වාසයේ ප්‍රමුඛයා
  •  Peoples Friendly ලීසිං 
  •  Auto Loan ණය
  •  Fast Track ණය
  •  නිවාස ණය
  •  අධ්‍යාපන ණය
  •  වාණිජ ණය
  •  Self-e-cash ණය
  •  Quick Cash පුද්ගලික ණය
  • පහසු ගෙවීමේ ක්‍රම සහ දීපව්‍යාප්ත ශාඛා ජාලය හරහා වේගවත් හා මිත්‍රශීලී සේවාවක්.
  • තරඟකාරී පොලී අනුපාත සහිත අවම ලියවිලි සැකසුම් සහ නිවසටම් ගෙනැවිත් දෙන වේගවත් සේවාව.
  • නිෂ්පාදිත වර්ෂය නොතකා සියලුම අයදුම්කරුවන්ට පහසුකම් ලබාදීම  සහ ආදායම් මට්ටම මත පදනම්ව ලබාදෙන ණය තහවුරු කිරීම.
  • ඔබගේ අවශ්‍යතාවයට අනුකූලව ආපසු ගෙවීමේ සැලැසුම් 
  • පීපල්ස් ඉන්ෂුවරන්ස් පීඑල්සී හරහා විශේෂ වාරික මුදල් සමග පුළුල් වාහන රක්ෂණ ක්‍රමයක්.

කාර් රථ, වෑන් රථ, බස් රථ, ලොරි රථ, මෝටර් ජීප්, ත්‍රිරෝද රථ, පාපැදි, ට්‍රැක්ටර්, කර්මාන්තශාලා යන්ත්‍රෝපකරණ, කෘෂිකාර්මික යන්ත්‍රෝපකරණ ආදිය.

  • වාහනය/උපකරණය විකුණන පුද්ගලයාගෙන් ඉන්වොයිසිය
  • සමාගම විසින් අනුමත කරන ලද ඇගයීම්කරුගේ තක්සේරු කිරීම.
  • CR පිටපත (ලියාපදිංචි කළ වාහනය සඳහා)
  • අයදුම්කරුගේ සහ ඇපකරුවන්ගේ ආදායම පිළිබඳ සාක්ෂිය (ප්‍රමාණවත් ලේඛන නොමැතිනම් සාකච්ඡා හා ස්ථානීය පරීක්ෂාව මගින් ලබාගත් මුදල් ප්‍රවාහ විශ්ලේෂණයක් අප විසින් සලකා බලනු ලැබේ) 
  • අයදුම්කරුගේ සහ ඇපකරුවන්ගේ ජාතික හැඳුනුම්පත්වල පිටපත්

අවශ්‍ය සියලුම ලියවිලි ඉදිරිපත් කරන්නේනම් එක් රාජකාරී දිනයක් ඇතුළත අයදුම්පතට අදාළ වැඩ අවසන් කිරීමට අපි කැපවී සිටිමු.

ණය වටිනාකම තක්සේරු කිරීමට යටත්ව ඕනෑම පුද්ගලයකුට, හවුල්කාරිත්වයකට, සීමිත වගකීම් සමාගමකට හෝ සම අයදුම්කරුවන්ට  පහසුකමක් ලබා ගත හැකිය.

ඔව්.  එය වත්කම් වර්ගය, වත්කම් කාලය, වත්කමේ වෙළඳපල ශක්‍යතාවය  සහ ණය ලබාගැනීමට අයදුම්කරුට ඇති සුදුසුකම් යනාදී සාධක මත තීරණය වේ. කරුණාකර අපගේ වෙබ් අඩවියට පිවිස හෝ ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය අමතා ඔබට ඒ පිළිබඳව වැඩි විස්තර දැනගත හැක.

 කරුණාකර ළඟම ඇති ශාඛාව හෝ අපගේ පාරිභෝගික සේවා ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය

+94 11 2 206 300 අමතන්න. ඊට අනුකූලව අපි ඔබට සහය වන්නෙමු.

ඒ සඳහා ක්‍රම දෙකක් තිබේ. අපගේ වෙබ් අඩවිය හරහා හෝ අපගේ ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය ඇමතීමෙන් තොරතුරු ලබාගත හැක. ඉන් ඉක්මන් ක්‍රමය වන්නේ අපගේ වෙබ් අඩවිය හරහා සම්බන්ධවීම වේ.  එහිදී, ඔබට අපගේ නිපැයුම් පිළිබඳ විස්තර පරිශීලනය කිරීමට, ඔබගේ මාසික කුලිය ගණනය කිරීමට සහ ක්ලික් කිරීම් කිහිපයකින් මාර්ගගතව ඉල්ලීම් යොමුකළ හැක.

එය වත්කම් වර්ගය, වත්කම් කාලය, වත්කමේ වෙළඳපල ශක්‍යතාවය  සහ ණය ලබාගැනීමට අයදුම්කරුට ඇති සුදුසුකම් යනාදී සාධක මත තීරණය වේ. කරුණාකර අපගේ වෙබ් අඩවියට පිවිස හෝ ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය අමතා ඔබට පිළිබඳව වැඩි විස්තර දැනගත හැක

කරුණාකර අපගේ පාරිභෝගික සේවා ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය +94 11 2 206 300 අමතන්න.

ඔබට ස්ථාවර සහ විචල්‍ය යන විකල්ප දෙකක් ඇත. මෙය ඔබගේ ආදායම් විභවයන් මත පදනම් වේ.

ඔව්. එය ඔබගේ මුදල් ප්‍රවාහ විශ්ලේෂණය මත පදනම්ව තීරණය වේ.

ඔව්, අපි සෑම විටම අනාගත කුලී ගාස්තුව සඳහා කල්තියා ගෙවීම් කිරීම දිරිමත් කරමු.  කෙසේවෙතත්, ඔබ ඔබේ මාසික කුලී ගාස්තුව ප්‍රමාද කරන්නේ නම්, පෙරනිමි ගාස්තුව ස්වයංක්‍රීයව එකතු වේ.

ඔව්, ඔබට එසේ කළ හැක.  ඔබ එම පහසුකම අවසන් කිරීමට බලාපොරොත්තු වන අවස්ථාවේදී පවතින ගිවිසුමේ හිඟ මුදල ඔබ විසින් සම්පූර්ණයෙන් ගෙවිය යුතුය.

නොගෙවීමේ කාලය සඳහා පෙරනිමි ගෙවීමේ ගාස්තුව එකතු කරනු ලැබේ.  වාරිකයක් ගෙවීමේ ගැටලුවක් ඇත්නම් කරුණාකර ඔබගේ ශාඛාවේ ණය මුදල් අයකරන නිලධාරී මහතා අමතන්න.

වත්කමේ නීත්‍යානුකූල හිමිකරු වන්නේ සමාගමය.  එබැවින්, මූල්‍යකරණයට බඳුන්වන වත්කම රක්ෂණය කළ යුතු වේ.  අපගේම අනුබද්ධිත ආයතනයක් වන පීපල්ස් ඉන්ෂුවරන්ස් පීඑල්සී සමාගම විසින් පුළුල් රක්ෂණයක් ලබා දෙනු ඇත. නොඑසේනම් අපට පිළිගත හැකි වෙනත් රක්ෂණයක් තෝරාගැනීමේ නිදහස ඔබට ඇත.

 තනි පුද්ගල

  •  වයස අවුරුදු 18 ට වැඩි වලංගු ජාතික හැඳුනුම්පතක් / රියදුරු බලපත්‍රයක් / වලංගු විදේශ ගමන් බලපත්‍රයක් ඇති ඕනෑම ශ්‍රී ලාංකික   පුරවැසියකු හෝ  නේවාසික වීසා බලපත්‍රලාභියකු වීම.
  •  ද්විත්ව පුරවැසිභාවය හිමි පුද්ගලයකු වීම. 

 ආයතනික සහ අනෙකුත් ආයතන ප්‍රවර්ග 

  •  ශ්‍රී ලංකාව තුළ ලියාපදිංචි ආයතනික සහ අනෙකුත් සමාගම් (හවුල් සමාගම්, රාජ්‍ය හා පෞද්ගලික සීමා සහිත සමාගම්, නිශ්චිත, සමිති, සංගම් භාරකාර අරමුදල් ආදීන්)

කල්පිරීමේ තැන්පතු සඳහා රු.10,000/= (පොලිය කල්පිරෙන විට ගෙවනු ලැබේ)

 මාසික තැන්පතු සඳහා රු.100,000/= (පොලිය මාසිකව ගෙවනු ලැබේ)

 වත්මන් ස්ථාවර තැන්පතු පොලී අනුපාත සඳහා පහත සබැඳිය ක්ලික් කරන්න. https://www.plc.lk/sinhala/products/fixed-deposits-savings/fixed-deposits/

මාස 1 සිට 2, 3, 6, 12, 13, 15, 18, 24, 36, 48 සහ 60 දක්වා කාල සීමාවන් ඇත.

 දැනට ස්ථාවර තැන්පතු සඳහා කිසිදු රැඳවුම් බද්දක් අඩු කරන්නේ නැත

 (උක්ත නිර්ණායක වෙනස්කම් වලට යටත් වේ)

 තනි පුද්ගලයින් සඳහා:

  • නිසි ලෙස සම්පුර්ණ කරන ලද ස්ථාවර තැන්පත් අයදුම්පතක්
  • තනි පුද්ගල CDD සහ ඒකාබද්ධ ගිණුමක් නම් වෙන වෙනම
  • ජාතික හැඳුනුම්පතේ / වලංගු ගමන් බලපත්‍රයේ / වලංගු රියදුරු බලපත්‍රයේ පිටපතක්
  • තැන්පත්කරුගේ ලිපිනය හා ජාතික හැඳුනුම්පතේ/රියදුරු බලපත්‍රයේ ඇති ලිපිනය සමාන නොවන්නේ නම්, යම් උපයෝගිතා බිල්පතක් හෝ තැන්පතු ආරම්භ කළ දින සිට මාස 3ක් ඇතුළත නිකුත් කරනු ලැබූ තැන්පත්කරුගේ වර්තමාන ලිපිනය සහිත (තැන්පතු හිමියාගේ නමින් යුතු) බැංකු ප්‍රකාශයක පිටපතක්.
  • ඇටෝර්නි බලපත්‍රයේ සහතික කළ පිටපතක් (අවශ්‍ය නම්)
  • නම්කරන ලද අයගේ ජාතික හැඳුනුම්පතේ පිටපත (අවශ්‍ය නම්)
  • විදේශිකයන් සඳහා විදේශ ගමන් බලපත්‍රයට අමතරව නේවාසික වීසා බලපත්‍රයේ පිටපතක්ද අවශ්‍ය වේ (එම නේවාසික වීසා බලපත්‍රයේ වලංගු කාලය දින 180කට වැඩි විය යුතුය).

අනෙකුත් ආයතන සඳහා (හවුල් සමාගම්, රාජ්‍ය හා පෞද්ගලික සීමා සහිත සමාගම්, නිශ්චිත සංගම්, සමිති, භාරකාර අරමුදල්):

  • නිවැරදිව සම්පුර්ණ කරන ලද ස්ථාවර තැන්පත් අයදුම්පතක්
  • ආයතන ලියාපදිංචිකිරීමේ පිටපත
  • ආයතනික CDD ආකෘතියක්
  • අධ්‍යක්ෂවරුන් / බලයලත් අත්සන්කරුවන්ගෙන් තනි පුද්ගල CDD ආකෘති පත්‍ර.
  • අධ්‍යක්ෂවරුන්ගේ / බලයලත් අත්සන්කරුවන්ගේ ජාතික හැඳුනුම්පත්වල සහතික කළ පිටපත් (සමාගම් ලේකම් විසින් සහතික කරන ලද)
  • පීපල්ස් ලීසිං ඇන්ඩ් ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සමාගමෙහි ස්ථාවර තැන්පතුවක් ආරම්භ කිරීමට ගන්නා ලද තීරණය සනාථ කරන යෝජනා / වාර්තාවන්හි සහතික කළ පිටපත් (සමාගම් ලේකම් විසින් සහතික කරන ලද).
  • අනෙකුත් සහතික කළ පිටපත් (සමාගම් ලේකම් විසින් සහතික කරන ලද)
  • අයදුම් පත්‍රයේ සඳහන් පරිදි වෙනත් අදාළ ලියවිලිද ඉදිරිපත් කළ යුතු වේ. 

නොහැක

ඔව්. නිරුපද්‍රිතව සිටින ගිණුම්හිමියාට තැන්පතු මුදල ආපසු ලබාගත හැක. 

මෙහෙයුම් උපදෙස්හි ඕනෑම පාර්ශ්වයක් ලෙස සඳහන් වී ඇත්නම්  මියගිය හිමිකරුගේ මරණ සහතිකය සහ මුල් ස්ථාවර තැන්පතු සහතිකය ඉදිරිපත් කිරීමෙන් ඔහු/ඇය එම තැන්පතුව අත් හිටුවා ඔහුගේ/ඇයගේ නම යටතේ නැවත තැන්පත් කළ යුතුය.

මෙහෙයුම් උපදෙස්හි දෙපාර්ශවය ලෙස සඳහන් වී ඇත්නම්, උක්ත ලියවිලි වලට අමතරව දිවුරුම් ප්‍රකාශයක් ඉදිරිපත් කළ යුතුය.

 ඔව්. ඔබට අවශ්‍ය පරිදි ඕනෑම පුද්ගලයෙකු/පුද්ගලයින් නම් කළ හැක. ඔබ එක් පුද්ගලයකුට වඩා නම් කරන්නේ නම්, ඔබ සෑම පුද්ගලයකුගේම කොටස් පිළිබඳව සඳහන් කළ යුතුය. නැතහොත්, අපි එය සමාන කොටස් පදනම යටතේ සලකන්නෙමු.  නම් කරනු ලබන අයවලුන්ගේ සම්පූර්ණ නම සහ ඔවුන්ගේ ජාතික හැඳුනුම්පත/ගුවන් බලපත්‍රය/රියදුරු බලපත්‍ර ආදී අනන්‍යතාව සනාථ කළ හැකි සහතිකයක් තැන්පත්කරු විසින් ඉදිරිපත් කළ යුතුය.

නම්කරන ලද තැනැත්තකු සිටීනම්: එම තැනැත්තා විසින් පහත සඳහන් ලියවිලි ඉදිරිපත් කිරීමෙන් ගිණුමට ගෙවන චෙක්පතක් මගින් නම්කරන ලද තැනැත්තා වෙත ගෙවීම කළ හැකිය;

  • මුල් ස්ථාවර තැන්පතු සහතිකය
  • තැන්පත්කරුගේ මරණ සහතිකයේ මුල් පිටපත හෝ සහතික කළ පිටපතක් ඉදිරිපත් කළ යුතුය.
  • නම්කරන ලද අයගේ අනන්‍යතාවය  හඳුනා ගැනීම
  • නම්කරන ලද අය විසින් නිසි පරිදි සම්පූර්ණ කරන ලද දිවුරුම් ප්‍රකාශයක් (සමාගම විසින් එහි ආකෘතිය සපයනු ලැබේ)
  • නම්කරන ලද අයගෙන් උපදෙස් ලිපිය

නම්කරන ලද අයකු නොමැති නම්: පහත සඳහන් ලියවිලි ඉදිරිපත් කිරීමෙන් ඕනෑම පවුලේ සාමාජිකයෙකුට මුදල් ආපසු ලබාගත හැක;

  • තැන්පත්කරුගේ මරණ සහතිකයේ මුල් පිටපතක් හෝ සහතික කළ පිටපතක් ඉදිරිපත් කළ යුතුය
  •  මුල් ස්ථාවර තැන්පතු සහතිකය
  •  නිවැරදිව සම්පුර්ණ කරන ලද දිවුරුම් ප්‍රකාශය (සමාගම විසින් ආකෘතිය සපයනු ලැබේ)
  • හිමිකම් පාර්ශවයේ ජාතික හැඳුනුම්පතේ පිටපත
  • හිමිකම් පාර්ශ්වයේ ඉල්ලීම් ලිපිය
  • ග්‍රාම නිලධාරී සහ ප්‍රාදේශීය ලේකම් කාර්යාලයෙන් ලබාගන්නා ලද පවුලේ විස්තර සනාථ කරන ප්‍රකාශ
  • විවාහක නම්, මියගිය සේවාදායකයාගේ විවාහ සහතිකය
  • ජාතික හැඳුනුම්පතෙහි පිටපත් සහ පවුලේ සාමාජිකයන්ගේ උප්පැන්න සහතිකවල පිටපත්.
  • මෙම විෂයට සම්බන්ධ සියලුම පාර්ශ්වයන්ගෙන් ලබාගත් දිවුරුම් ප්‍රකාශ ආකෘතියෙන් යුතු විරෝධතාවක් නොමැති බව අඟවන ලිපි.

ස්ථාවර තැන්පතු අයදුම්පතේ මෙහෙයුම් උපදෙස් යන මැය යටතේ සපයා ඇති උපදෙස් අනුව,

ඕනෑම පාර්ශවයක්:    ඕනෑම තැන්පතු හිමියෙකුට ක්‍රියාත්මක කළ හැක

දෙපාර්ශවය:   ක්‍රියාත්මකකිරීම සඳහා දෙපාර්ශවයම සම්බන්ධ විය යුතුය

කෙසේ වෙතත්, ලබා දී ඇති ක්‍රියාත්මකකිරීමේ උපදෙස් වෙනස් කිරීමට/නව්‍යකරණයට පාර්ශවය දෙකම කැමැත්ත ලිපියක් සැපයිය යුතුය.

 ඔව්.  ගිණුම ආරම්භ කරන අවස්ථාවේදී තමන්ට පැවරී ඇති මුල් ඇටෝර්නි බලය ඉදිරිපත් කළ යුතුය.

අනන්‍යතා සොරකම, අනන්‍යතා ආශ්‍රිත වංචාව, මුදල් විශුද්ධිකරණය සහ ත්‍රස්තවාදී ක්‍රියාවන් සඳහා මුදල් සැපයීම වැළැක්වීම පිණිස තැන්පතුවක් ආරම්භ කිරීමට පෙර CDD ආකෘති පත්‍රයක් සම්පූර්ණ කරන ලෙස ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුව විසින් සියලුම බැංකු සහ මූල්‍ය ආයතන වෙත නියෝග කර ඇත. අදාළ සාක්ෂි ලෙස පිළිගත හැකි ලේඛන ඉල්ලාසිටීමෙන් ගනුදෙනුකරුවන්ගේ අනන්‍යතාවය සහ ලිපිනය සත්‍යාපනය කිරීම මෙමගින් සිදුකෙරේ.

ඔව්. 2011 අංක 42 දරන මුල්‍යමය ව්‍යාපාර පනතේ 61 වැනි වගන්තිය යටතේ තොරතුරු හෙළිදරව් කිරීම අධිකරණයක් මගින් හෝ වෙනත් ඕනෑම ලිඛිත නීතියකට අනුකූලව සිදුකළයුතු වන්නේනම් මිස, සමාගමේ සියලුම නිලධාරීන් විසින් සියලුම පාරිභෝගික ගනුදෙනු සම්බන්ධයෙන් දැඩි රහස්‍යභාවයක් අනුගමනය කළ යුතුය.  

තැන්පතුව ප්‍රතික්ෂේප කිරීමට පීඑල්සී හට අයිතිය ඇත.

නව තැන්පතුවකදී නම්කිරීම සඳහා ප්‍රතිපාදන සපයනු ලැබේ.  අනෙකුත් සියලුම පසුකාලීන වෙනස්කම් සඳහා, තැන්පත්කරුගෙන්/තැන්පත්කරුවන්ගෙන් ලිඛිත සනාථ  කිරීමක් අවශ්‍ය වේ.

අයදුම්පතේ දෙපාර්ශවය ලෙස ක්‍රියාත්මකකිරීම් උපදෙස් ලබා දී ඇත්නම්, ගිණුම්හිමියන් දෙදෙනාගේම කැමැත්ත අවශ්‍ය වේ. අයදුම්පත්‍රයේ ඕනෑම පාර්ශ්වයක් ලෙස ක්‍රියාත්මකකිරීම් උපදෙස් ලබා දී ඇත්නම්, ඕනෑම හිමිකරුවෙකුට නම්කරන ලද තැනැත්තා වෙනස් කිරීමට ඉල්ලා සිටිය හැක.

ඔව්. ඔබට තැන්පතු අංකය, තැන්පතු දිනය, කල් පිරීමේ දිනය, තැන්පතු වටිනාකම, තැන්පතුකරුගේ/කරුවන්ගේ නම් ඔවුන්ගේ අනන්‍යතා විස්තර, පොලී ගෙවීමේ ආකාරය, තැන්පතුව පාලනය කරන නියමයන් සහ කොන්දේසි ඇතුළත් සහතිකයක් ලබා දෙනු ඇත.

ඕනෑම ගනුදෙනුවක් සිදු කිරීම සඳහා මුල් ස්ථාවර තැන්පතු සහතිකය ඔබට අත්‍යවශ්‍ය වේ.  එවැනි අවස්ථාවන්හිදී, තැන්පත්කරුගෙන්/කරුවන්ගේ ඉල්ලීම් ලිපිය සමග නොතාරිස්වරයෙකු/සාමදාන විනිශ්චයකාරවරයෙකු විසින් සහතික කරන ලද නිවැරදිව සම්පූර්ණ කරන ලද දිවුරුම් ප්‍රකාශයක් යොමුකිරීමෙන් සහතිකයේ අනුපිටපතක් ඉල්ලා සිටිය හැක (දිවුරුම් ප්‍රකාශයේ ආකෘතියක් සමාගමෙන් ලබා ගත හැක). 

නැත. තැන්පතුව ආරම්භ කිරීමෙන් කළ පසු, තැන්පතුව කල් පිරෙන තෙක් එකඟ වූ පොලිය වෙනස් නොවේ.

නැත. මිල තීරණය කරනු ලබන්නේ සමාගම විසිනි.

තැන්පතුව ඔබේ ළඟම ඇති පීඑල්සී ශාඛාව වෙත පීඑල්සී සමාගම විසින් නම් කරන ලද මහජන බැංකුවේ ගිණුම වෙත සෘජු මුදල් හුවමාරුවක් මගින් හෝ xxxxxxxx (තැන්පතු හිමියාගේ නම) ගේ “පීපල්ස් ලීසිං ඇන්ඩ් ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී O/A වෙනුවෙන් නිකුත් කෙරෙන චෙක්පත්/බැංකු අණකර මගින් තැන්පත් කළ හැක.

නැත. අතිරේක ගෙවීම් කළ හැක්කේ කල් පිරෙන දිනයේදී පමණි.  විකල්පයක් ලෙස ඔබට නව ස්ථාවර තැන්පතුවක් ආරම්භ කළ හැකිය.

ඔව්.  ඔබට ඕනෑම අවස්ථාවක එසේ කළ හැක. කෙසේවෙතත්, ඔබට ඔබේ තැන්පතුව ආපසු නොගෙන Self-e-cash ණයක් ලබා ගැනීමේ හැකියාවද ඇත. 

වයස අවුරුදු 60 හෝ ඊට වැඩි ගනුදෙනුකරුවෝ පීඑල්සී ජ්‍යෙෂ්ඨ පුරවැසි ස්ථාවර තැන්පතුවක් ලබා ගැනීමට සුදුසුකම් ලබති.

නැත. තැන්පතුව ආරම්භ කරන අවස්ථාවේ සියලුම බද්ධ ගිණුම් හිමියන් වයස අවුරුදු 60 සම්පූර්ණ අය විය යුතුය.

තැන්පතු කල් පිරෙන අවස්ථාවේදී, ස්වයංක්‍රීයව තැන්පතු ජ්‍යෙෂ්ඨ පුරවැසි තැන්පතුවක් ලෙස පරිවර්තනය වේ.

  •  තැන්පතුව සඳහා ණය පහසුකම්.
  •  ඇපකර ලිපි (බැංකු ඇපකර)
  •  පීඑල්සී ඔන්ලයින් පහසුකම

ඔව්. පොලිය මාසිකව හෝ කල් පිරෙන විට ගෙවිය හැක.

ස්ථාවර තැන්පතු අයදුම්පතේ තැන්පත්කරු/කරුවන් විසින් ලබා දී ඇති උපදෙස් අනුව, තැන්පතු හිමියන් විසින් නම්කරනලද ගිණුමකට (උදා: පීඑල්සී ඉතුරුම් ගිණුම හෝ වෙනත් බැංකු ගිණුම්) පොලී ගෙවීමේ ක්‍රමය සකස් කළ හැක.

ස්ථාවර තැන්පතු අයදුම්පතේ තැන්පත්කරු විසින් ලබා දී ඇති උපදෙස් අනුව, තැන්පතු හිමියන් විසින් නම්කරනලද ගිණුමට (උදා. පීඑල්සී ඉතුරුම් ගිණුම හෝ වෙනත් බැංකු ගිණුම්), ගිණුම් ගෙවන්නාගේ මගින් චෙක්පත හෝ අත්පිට මුදල මගින් ගෙවීම් ක්‍රමය සකස් කළ හැක.

ඔව්. තැන්පතු හිමියන්ගේ උපදෙස්වලට අනුව තැන්පතු හිමියන්ගේ ලිඛිත අනුමැතියක් ඇතිව එක් බද්ධ ගිණුම් හිමියෙකුට හෝ තෙවන පාර්ශවයකට පොලී ගෙවිය හැකිය.

කල් පිරෙන දිනට දින 3කට පෙර ස්වයංක්‍රීය කෙටි පණිවුඩයක් යවනු ලැබේ.

තැන්පතු කාලය වෙනස් වන විට / කොටස් තැන්පතු සඳහා / අතිරේක තැන්පතු සඳහා, පූර්ව දැනුම් දීමක් අවශ්‍ය වේ. නැතහොත් තැන්පතුව කල් පිරෙන දිනයේදී ඔබට ස්ථාවර තැන්පතු සහතිකය සමග ළඟම ඇති පීඑල්සී ශාඛාව වෙත යා හැක. එසේ නොවේ නම්, පවත්නා ස්ථාවර තැන්පතු අනුපාතයට අනුකූලව පද්ධතිය විසින් එම කාල සීමාව සඳහා ස්වයංක්‍රීයව තැන්පතු අලුත් කෙරෙනු  ඇත.

මාසික පොලී ගෙවීමේ ස්ථාවර තැන්පතුවක එකී කාල සීමාව සඳහා පවත්නා පොලී අනුපාතය අනුව ප්‍රාග්ධනය ස්වයංක්‍රීයව අලුත් කරනු ලැබේ. තවද, එය කල් පිරෙන තැන්පතුවක් නම්, ප්‍රාග්ධනය උපචිත පොළිය සහිතව / උපචිත පොලී රහිතව (ස්ථාවර තැන්පතු අයදුම්පතේ දක්වා ඇති උපදෙස් අනුව) අලුත් කරනු ලබන අතර පවත්නා අනුපාතයට සමාන කාලයක් සඳහා අලුත් කෙරේ.

ගෙවීම් උපදෙස් සමග නිවැරදිව මුදා හරින ලද මුල් ස්ථාවර තැන්පතු සහතිකය ඔබ විසින් භාර දිය යුතුය. මුදල් ආපසු ගෙවීම අත්පිට මුදල / චෙක්පත / තැන්පතු හිමියාගේ බැංකු ගිණුමකට ප්‍රේෂණය කිරීම යන ක්‍රම මගින් සිදුකළ හැක. 

නැත. කෙසේ වෙතත්, මුදල් කවුළුවල සීමිත මුදලක් පරිහරණය වන බැවින්, මුදල් වශයෙන් (මිලියන 1ට වැඩි) ආපසු ගැනීමකදී එක් දිනකට පෙර දැනුම්දීමක් සිදුකිරීම සුදුසුය.

 ඔව්.  සම්පූර්ණ වශයෙනන්ම කල් නොපිරුණු මුදල් ආපසු ගැනීම් සඳහාද එම ක්‍රියා පටිපාටිය අදාළ වේ. කෙසේ වෙතත්, ඉතිරි තැන්පතු මුදල පවත්නා පොලී අනුපාත අනුව මුදල් ආපසු ගන්නා දිනයේදී අලුත් කරනු ලැබේ.

ඔව්.  ඔබේ තැන්පතුව මත ණයක් සඳහා අයදුම් කිරීමට ඔබට සුදුසුකමක් ඇත.  වැඩි විස්තර සඳහා කරුණාකර පහත සඳහන් නිතර අසන ප්‍රශ්නයන්හි – 6 පිටුවේ ඇති Self-e-cash වෙත අවධානය යොමු කරන්න.

 මෙය ගනුදෙනුකරුවන් ඔවුන් කැමති විටකදී තම ස්ථාවර තැන්පතු ඇපයට තබා ණය ලබා ගත හැකි තැන්පතුව මත දෙනු ලබන තාවකාලික ණයක් වේ. 

දැනුම්දීමක් අවශ්‍ය නොවේ.

 තැන්පතු කාණ්ඩයට අනුකූලව ප්‍රාග්ධන වටිනාකමින් 75% සිට 90% දක්වා විහිදෙන පරාසයක මුදලක්.

ගිවිසුම්ගත පොලී අනුපාතය සමග අමතර 3%ක් අය කෙරේ. පොලී අනුපාතය සමාගමේ අභිමතය පරිදි වෙනස් විය හැක.  තවද, Self-e-cash  ණය සඳහා පොලිය දෛනික පදනමින් ගණනය කෙරෙනු ඇත.

  • මුල් ස්ථාවර තැන්පතු සහතිකය
  • CDD ආකෘතිය ඇතුළුව Self-e-cash ණය නියෝගය සම්පූර්ණ කිරීම
  •  පුරවා අත්සන් තැබූ නියමයන් සහ කොන්දේසි ඉදිරිපත් කිරීම
  •  වලංගු ජාතික හැඳුනුම්පතේ පිටපතක් හෝ ජාතික හැඳුනුම්පත නොමැති වූ විට, ජාතික හැඳුනුම්පත් අංකය සඳහන් වන රියදුරු බලපත්‍රය / ගමන් බලපත්‍රය ඉදිරිපත් කිරීම 
  •  නේවාසික ලිපිනය හා ජාතික හැඳුනුම්පතේ හෝ රියදුරු බලපත්‍රයේ ඇති ලිපිනය එකිනෙකට වෙනස්නම්, ලිපිනය තහවුරු කිරීම සඳහා ලේඛනමය සාක්ෂි ඉදිරිපත් කිරීම
  •  නම්කළ තැනැත්තා පිළිබඳ තහවුරු කිරීම (අවශ්‍ය නම්)

 ඔව්.  තැන්පතු කල්පිරෙන තුරු ණය ආපසු ගෙවිය හැක. ඉන්පසු, ඔබ කැමති පරිදි තැන්පතුව යළි අලුත්කිරීමට යටත්ව ඔබගේ ණය ශේෂය ඉදිරියට ගෙන යා හැක.

 කෙසේ වෙතත්, මාසික තැන්පතු (පොලිය මාසිකව ගෙවිය යුතු) සඳහා මාසික පොලිය ගණනය කරන අවස්ථාවේදීම පද්ධතිය විසින් උපචිත ණය පොලී මුදල ස්වයංක්‍රීයව අඩු කරනු ලබන අතර ඉතිරිය ගනුදෙනුකරුගේ ගිණුමට බැර කෙරේ.

නැත. මුලදී ඔබ Self-e-cash ගිණුම ආරම්භ කිරීම සඳහා ඔබ අසලම ඇති පීඑල්සී ශාඛාවට යා යුතුය. නමුත්, පසුව ඔබට පීඑල්සී ඔන්ලයින් පහසුකම ඔස්සේ හුවමාරු කළ හැක.

  • තරඟකාරී ඉහළ පොලී අනුපාතයක්.
  • දිවයින පුරා විහිදී ඇති අපගේ ශාඛා ජාලයේ ඕනැම ශාඛාවක සිට ඔබේ ගිණුමට ප්‍රවේශ විය හැක.
  •  මහජන බැංකුවේ ඕනෑම ATM යන්ත්‍රයකින් හෝ වෙනත් ඕනෑම බැංකුවක ATM යන්ත්‍රයකින් ඔබගේ ගිණුමට ප්‍රවේශ විය හැක.
  • නොමිලේ ස්ථාවර නියෝග පහසුකම.
  • නොමිලේ පීඑල්සී මාර්ගගත පහසුකම
  • ඉතුරුම් පාස් පොතක් ලබාදීම.
  • සම්බන්ධතා රහිත ATM කාඩ්පත්
  •  වෙළඳ මහතුන් සඳහා QR පහසුකම

 ඔබට කාර්යාල වැඩ කරන වේලාවන් තුළ ඕනෑම පීඑල්සී ශාඛාවක කවුන්ටරයකින් හෝ මහජන බැංකුවේ හෝ වෙනත් ඕනෑම බැංකුවක ස්වයංක්‍රීය ටෙලර් යන්ත්‍රයකින් දිනකට රුපියල් 100,000/= යන උපරිමයකට යටත්ව 24×7 මුදල් ලබා ගත හැක.

 ඊට අමතරව, පීඑල්සී මාර්ගගත ක්‍රමය හරහා රු. මිලියන 1ක් දක්වා මාර්ගගත මුදල් හුවමාරු කිරීම් සිදු කළ හැකි අතර, ළඟම ඇති පීඑල්සී ශාඛාව වෙත ඉල්ලීම් ලිපියක් ඉදිරිපත් කිරීම මගින් රු. මිලියන 1 ට වැඩි ගනුදෙනු සිදු කළ හැක.

ඔව්.  අයකිරිමක් කරනු ලැබේ,

 රු. 3/= (එක් ගනුදෙනුවක් සඳහා) – මහජන බැංකුවේ ස්වයංක්‍රීය ටෙලර් යන්ත්‍රවලින් මුදල් ආපසු ගැනීම 

 රු.  30/= (එක් ගනුදෙනුවක් සඳහා) – වෙනත් බැංකුවල ස්වයංක්‍රීය ටෙලර් යන්ත්‍රවලින් මුදල් ආපසු ගැනීම 

 (මෙම අයකිරීම් වෙනස්කම් වලට යටත් වේ).

 රු. 300/-

 වාර්ෂික ගාස්තුව රු. 200/=

 ඔව්. අපගේ ශාඛා ජාලය හොඳින් සම්බන්ධ වී ඇත. එනම්, ඔබ කොළඹින් තැන්පත් කරන මුදල ඕනෑම පීඑල්සී ශාඛාවකින් ඔබට ආපසු ලබාගත හැකිය. 

 ඕනෑම ශාඛාවක කවුළුවක් හරහා මුදල් හෝ චෙක්පත් තැන්පතු කිරීමේ හැකියාවක් ඔබට ඇත. ඔබ චෙක්පතක් මගින් තැන්පත් කරනවානම්, “පීපල්ස් ලීසිං ඇන්ඩ් ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී – ගිණුම් හිමියාගේ නම හෝ ගිණුම් අංකය” වෙනුවෙන් චෙක්පත ලබාගත යුතුය.  ඊට අමතරව, රු. මිලියන 5 ක් දක්වා, වෙනත් බැංකු ගිණුමකින් මාර්ගගත ක්‍රමය ඔස්සේ (CEFT හුවමාරු) හුවමාරු කළ හැක. 

 ඔව්.  සාමාන්‍ය / ජ්‍යෙෂ්ඨ පුරවැසි ඉතුරුම් ගිණුම් සඳහා අවම ශේෂය වශයෙන් රු. 1,000/= ක් පවත්වාගෙන යා යුතුය.

 ඔව්.  රු.1,000/=ක් හෝ රු.1,000/= ට අඩු ශේෂයක් සහිත අක්‍රීයව පවතින ගිණුම් වලින් රු.25/= ක ගාස්තුවක් අය කෙරේ (ගිණුම් ශේෂය බිංදුවට බසින විට පද්ධතිය හරහා ගිණුම අත් හිටුවනු ලැබේ). 

ඔබගේ ගිණුමේ ඇති සියලුම  මුදල් ආපසු ගැනීමට ළඟම ඇති පීඑල්සී ශාඛාව වෙත ඉතුරුම් ගිණුම් පොත, ජාතික හැඳුනුම්පත සමග ලිඛිත ඉල්ලීම් ලිපියක් ඉදිරිපත් කළ හැක. කෙසේ වෙතත්, මුදල් ලෙස ආපසු ගැනීම සඳහා ඔබ ගිණුම ආරම්භ කළ ශාඛාවටම යා යුතුය. නැතහොත්, එකී ලේඛන ඕනෑම පීඑල්සී ශාඛාවකට ඉදිරිපත් කර ගෙවන්නාගේ ගිණුමට චෙක්පතක් ලබා ගත හැකිය.

 ඕනෑම ගනුදෙනුවක් සිදු කිරීම සඳහා ඔබට ඉතුරුම් ගිණුම්පොත අවශ්‍ය වේ.  එවැනි අවස්ථාවන්හිදී තැන්පත්කරුගේ/කරුවන්ගේ ඉල්ලීම් ලිපිය සමග නිවැරදිව පුරවා නොතාරිස්වරයකු/සාම විනිසුරුවරයකු ලවා සහතික කරවාගන්නා ලද දිවුරුම් ප්‍රකාශයක් ඉදිරිපත් කිරීම මගින් ගිණුම්පොතේ අනුපිටපතක් ඉල්ලා සිටිය හැක (දිවුරුම් ප්‍රකාශයේ ආකෘතියක් සමාගමෙන් ලබා ගත හැක).

ඉතුරුම් ගිණුම්හිමියකු වසරක කාලයක් සමාගම සමග ගනුදෙනු කර නොමැතිනම් එම ගිණුම අක්‍රිය ගිණුමක් ලෙස වර්ග කෙරේ. ගනුදෙනුකරුගේ ඉල්ලීම මත නැවත සක්‍රීය කිරීම සිදු කරනු ලැබේ.

 ඉතුරුම් ගිණුම්හිමියකු වසර දහයක කාලයක් එම ගිණුමට අදාළව සමාගම සමග කිසිඳු ගනුදෙනුවක් සිදුකර නොමැතිනම්, එම ගිණුම අත්හිටවූ ගිණුමක් ලෙස වර්ග කෙරේ. ගනුදෙනුකරුගේ ඉල්ලීම මත නැවත සක්‍රීය කිරීම සිදු කරනු ලැබේ.

වයස අවුරුදු 18 ට අඩු ඕනෑම ශ්‍රී ලාංකික පුරවැසියකු හෝ නේවාසික වීසා බලපත්‍රලාභියකු වීම.

“පීඑල්සී සෙනෙහස” බාලවයස්කාර ඉතුරුම් ගිණුම වයස අවුරුදු 18 ට අඩු දරුවෙකුගේ දෙමාපියෙකු හෝ නීත්‍යානුකූල භාරකරුවෙකු විසින් ආරම්භ කරනු ලැබීමට හැකියාව ඇත. තවද, ඒ සඳහා පහත සඳහන් පූර්ව අවශ්‍යතා සපුරාලිය යුතු වේ.

  • අවම වශයෙන් රුපියල් 250/= ක තැන්පතුවක් සමග ගිණුම ආරම්භ කළ හැක
  •  දරුවාගේ උප්පැන්න සහතිකයේ මුල්පිටපත.
  •  දෙමාපියකුගේ / නීත්‍යානුකූල භාරකරුගේ ජාතික හැඳුනුම්පත හෝ ජා.හැ. අංකය සඳහන් වලංගු විදේශ ගමන් බලපත්‍රය හෝ රියදුරු බලපත්‍රය

නැත. බාලවයස්කාර ඉතුරුම් ගිණුම් සඳහා අවම ශේෂයක් අවශ්‍ය නොවේ.

බාලවයස්කාර ගිණුම්හිමියාට තම ජාතික හැඳුනුම්පත සහ බාලවයස්කාර ඉතුරුම් පොත සමග ඔහුගේ/ඇයගේ කැමැත්ත ලිපිය ඉදිරිපත් කිරීම මගින් බාලවයස්කාර ගිණුම අවසන් කර සුපර් ඉතුරුම් ගිණුමක් ආරම්භ කළ හැක. නොඑසේනම් මුදල් /චෙක්පත් මගින් ගිණුම් ශේෂය ආපසු ලබාගත හැක. 

නොහැක. කෙසේවෙතත් පහත සඳහන් විශේෂ අවස්ථාවලදී එසේ මුදල් ආපසු ගැනීමට අවසර ඇත.

  •  අධ්‍යාපන කටයුතු හෝ වෛද්‍ය ප්‍රතිකාර වියදම් වැනි ළමයාගේ සුබසාධනය සඳහා වියදම් කිරීමට යම් අවශ්‍යතාවයක් ඇත්නම්, සමාගම තෘප්තිමත් විය හැකි අයුරින් සනාථ කරන ලද ලියවිලි සමග ලිඛිත ඉල්ලීමක් ඉදිරිපත් කළ යුතු වේ.
  • පළමු තැන්පතුව කළ දිනයේ සිට වසර 5ක (මාස හැටක) කාලයක් සම්පූර්ණ වූ පසුව හෝ ඉන්පසු ඕනෑම අවස්ථාවක බාලවයස්කරුගේ ගිණුමේ ශේෂය බාලවයස්කරුගේ දෙමාපියන්ගේ / භාරකරුගේ ලිඛිත උපදෙස් මත වෙනත් බැංකුවක / මූල්‍ය ආයතනයක බාලවයස්කරුගේ නමින් පවත්වාගෙන යන ගිණුමක් සඳහා මාරු කළ හැකිය.  මාරුකිරීම ක්‍රියාත්මක කළ යුත්තේ බාලවයස්කරු වෙනුවෙන් “ගෙවන්නාගේ ගිණුමට පමණක්” ලෙස සඳහන් කරන ලද චෙක්පතක් මගිනි.

 එවැනි අවස්ථාවන්හිදී දෙමාපියන්ට / භාරකරුවන්ට ඉල්ලීම් ලිපියක් සමග නිවැරදිව පුරවා නොතාරිස්වරයකු/සාම විනිසුරුවරයකු ලවා සහතික කරවාගන්නා ලද දිවුරුම් ප්‍රකාශයක් ඉදිරිපත් කිරීම මගින් ගිණුම්පොතේ අනුපිටපතක් ඉල්ලා සිටිය හැක (දිවුරුම් ප්‍රකාශයේ ආකෘතියක් සමාගමෙන් ලබා ගත හැක).

නොහැක.

මෙය ගනුදෙනුකරුවෙකුට අවම වශයෙන් වසර 2ක සහ උපරිම වසර 5ක දක්වා වූ එකඟ වූ කාල සීමාවක් අවසානයේ   (“ඉලක්ක කාලය”) ඉලක්කගත මුදලක් ලබාගැනීමට හැකි වන සේ සෑම මසකම නිශ්චිත ඉතුරුම් මුදලක් (“නිශ්චිත මාසික වාරිකය”) වෙන් කිරීම සඳහා නිර්මාණය කර ඇති නිපැයුමකි.

  • වයස අවුරුදු 18ට වැඩි වලංගු ජාතික හැඳුනුම්පතක් / වලංගු විදේශ ගමන් බලපත්‍රයක් හෝ රියදුරු බලපත්‍රයක් සහිත ශ්‍රී ලාංකික පුරවැසියෙකු වීම. 
  •  ද්විත්ව පුරවැසිභාවය හිමි පුද්ගලයෙකු වීම.

 අවම කාලය  වසර 02 ක් සහ උපරිම කාලය වසර 05 ක් වේ.

 අවම වශයෙන් රු. 1,000/= කින් ආරම්භ කළ හැක.

 ඔව්.  ඔබගේ අභිමතය පරිදි ඔබට මූලික මුදලක් තැන්පත් කළ හැක.  නමුත් එය අනිවාර්ය නොවේ.

 ඔබට ඕනෑම පීඑල්සී ශාඛාවකින් / ස්ථාවර නියෝග /ඊ-බැංකු හෝ CEFT මාරුකිරීම් හරහා හෝ මුදල් කවුළුව හරහා ගෙවීම් සිදුකළ හැක.

මාසික ආයෝජන මුදල අඛණ්ඩව මාස තුනක (03) කාලයක් තැන්පත් නොකළහොත්, පීඑල්සී ප්‍රිමියර් රිවෝඩ් සැලැස්මෙහි පොලී අනුපාතය සාමාන්‍ය ඉතුරුම් ගිණුම් අනුපාතය ලෙස පරිවර්තනය වේ.

ඔව්. යොමු අංකය, තැන්පතු කළ දිනය, කල්පිරීමේ දිනය, සැලැස්මේ කල්පිරීමේ වටිනාකම, අනන්‍යතා විස්තර සමග තැන්පත්කරුගේ නම්, තැන්පතුව පාලනය කරන නියමයන් සහ කොන්දේසි ඇතුළත් සහතිකපත්‍රයක් ඔබ වෙත ලබා දෙනු ඇත.

පීඑල්සී ඔන්ලයින් පහසුකම හරහා  හෝ ඕනෑම පීඑල්සී ශාඛාවක් හා සම්බන්ධ වීමෙන් ඔබගේ ප්‍රිමියර් රිවෝඩ් සැලැස්ම පරීක්ෂා කළ හැක.

නැත. කල්පිරීමට මත්තෙන් මුදල් ආපසු ගැනීමේදී එවිට පවත්නා සුපර් ඉතුරුම් පොලී අනුපාතය යොදනු ලැබේ.

එවැනි අවස්ථාවන්හිදී තැන්පත්කරුගේ/කරුවන්ගේ ඉල්ලීම් ලිපිය සමග නිවැරදිව පුරවා නොතාරිස්වරයකු/සාම විනිසුරුවරයකු ලවා සහතික කරවාගන්නා ලද දිවුරුම් ප්‍රකාශයක් ඉදිරිපත් කිරීම මගින් සහතිකපත්‍රයේ අනුපිටපතක් ඉල්ලා සිටිය හැක (දිවුරුම් ප්‍රකාශයේ ආකෘතියක් සමාගමෙන් ලබා ගත හැක).

 ඔන්ලයින් ලියාපදිංචි වීමට https://online.plc.lk/ යන සබැඳිය ක්ලික් කරන්න.

  •  පීඑල්සී සමග ලියාපදිංචි වූ නවතම ජංගම දුරකථන අංකය 
  •  සක්‍රීය ඉතුරුම් ගිණුම් / ස්ථාවර තැන්පතු / ලීසිං/ ණය

 නැත.

පිවිසුම් පිටුවේ ඇති “Forgot Password” යන සබැඳිය යොදාගනිමින් එය ඔබට ඔන්ලයින් කළ හැක. නොඑසේනම් නව මුරපදයක් ලබා ගැනීම සඳහා +94 11 2 206 300 යන දුරකථන අංකය ඔස්සේ ඇමතුම් මධ්‍යස්ථානය අමතන්න.

  • ඔබගේ ඉතුරුම් සහ තැන්පතුවල ගිණුම් ශේෂ පිරික්සීම
  • ඉතුරුම් සහ තැන්පතු පිළිබඳ ගනුදෙනු තොරතුරු සමාලෝචනය කිරීම 
  •  Self-e-cash ණය ගනුදෙනු පිළිබඳව විමසීම
  • ඔබගේ පීඑල්සී ගිණුම් අතර සහ අනෙකුත් බැංකු සමඟ මුදල් හුවමාරු කිරීම 
  • උපයෝගිතා බිල්පත් ගෙවීම
  • ඔබගේ පීඑල්සී ණය / ලීසිං පහසුකම් සඳහා වූ ගෙවීම් සිදුකිරීම 
  • අනාගත ගනුදෙනු අරමුණු සඳහා භාවිතා කරන බිල්පත් සහ තෙවන පාර්ශ්ව ගෙවන්නන්ගේ විස්තර පහසුවෙන් ක්‍රියාත්මක කළ හැක. මේ අයුරින් ඔබට යළි යළිත් එම විස්තර ඇතුළත් කළ යුතු නොවේ. 
  • ජංගම දුරකථන සඳහා රීලෝඩ් ගෙවීම් 
  • ඉතුරුම් සහ තැන්පතු ගාස්තු පරීක්ෂා කිරීම 
  • ඉතුරුම් සහ තැන්පතු අයදුම්පත්‍ර බාගත කිරීම 
  • Self-e cash ගිණුම හරහා ණය ලබා දීම සහ ලබා ගැනීම.

ප්‍රධාන මෙනුවේ “මුදල් හුවමාරු” සබැඳිය යොදාගනිමින් ඔබට ඔබේම ගිණුම තුළ, වෙනත් ඕනෑම පීඑල්සී ගිණුමකට සහ වෙනත් බැංකු ගිණුමකට මුදල් හුවමාරු කිරීම් සිදු කළ හැක.

ඔව්.  ප්‍රධාන මෙනුවේ ඇති “Self-e-cash” සබැඳිය යොදාගනිමින් ඔබට Self-e-cash ණය ලබා දිය හැක. තවද, ඉහත 10වන වගන්තියේ සඳහන් කළ පරිදි මුදල් හුවමාරු කිරීම් සිදු කළ හැකිය.

ගනුදෙනු වර්ගය
 දිනකට උපරිමය (රු)
 තමන්ගේම පීඑල්සී ගිණුම් තුළ මුදල් හුවමාරු කිරීමඅසීමිතයි
තෙවන පාර්ශවයක පීඑල්සී ගිණුම් වෙත මුදල් හුවමාරු කිරීම 1,000,000/=
වෙනත් බැංකු වෙත (තමන්ගේම ගිණුම්) මුදල් හුවමාරු කිරීම1,000,000/=
(එකවර රු.500,000/=)
උපයෝගිතා බිල්පත් ගෙවීම් (දිනකට)50,000/=
එක් ගනුදෙනුවක් සඳහා උපයෝගිතා ගෙවීම් සීමාව25,000/=
තමන්ගේම පීඑල්සී පහසුකම් ගාස්තු ගෙවීමඅසීමිතයි
තෙවන පාර්ශවයක පීඑල්සී පහසුකම් ගාස්තු ගෙවීම1,000,000/=

මෙම සබැඳිය ක්ලික් කරන්න: https://online.plc.lk/UtilityPaymentAddPayeeServlet?method=payeeList

නොඑසේනම් ඔබට Pay bills යටතේ “Add payee list” සබැඳිය ක්ලික් කළ හැක. 

  • පීඑල්සී ගිණුම් අතර ගනුදෙනු වහාම සිදුකෙරේ.
  • වෙනත් ඕනෑම බැංකු ගිණුම් සඳහා මුදල් හුවමාරු කිරීම්  (CEFT) වහාම සිදුකෙරේ.
  • බිල්පත් ගෙවීම් – විදුලි සංදේශ බිල්පත්: ගෙවීම් වහාම සිදුකෙරේ.
  • උපයෝගිතා බිල්පත් රාජකාරී දින 3ක් ඇතුළත සකසනු ලැබේ.
  • පීඑල්සී ලීසිං / ණය ගෙවීම් / Self-e-cash දවසක් තුළ ක්‍රියාත්මක කෙරේ.

ඔබ ඔබගේ මුදල් හුවමාරුව තහවුරු කළ පසු, පීඑල්සී ඔන්ලයින් ඔබට අවශ්‍ය වන සියලු තොරතුරු ඇතුළත් විද්‍යුත් රිසිට්පතක් ඔබ වෙත ලබාදෙනු ඇත. එම විද්‍යුත් රිසිට්පත බැංකුවේ ලියාපදිංචි කළ ඔබගේ විද්‍යුත් තැපැල් ලිපිනයට එවනු ලැබේ. තවද, ඔබගේ ලියාපදිංචි ජංගම දුරකථන අංකයට කෙටි පණිවුඩයක් මගින්ද එවනු ලැබේ.

 ඔබට ඉදිරි දිනයකදී මෙම මුදල් හුවමාරුව පිළිබඳව විමසීම් කිරීමට අවශ්‍යනම් යොමු අංකය සහ දිනය යොදාගනිමින් එය සිදුකළ හැක.

ඔබට සිදුකරන ලද ගෙවීම් “වහාම”  නවතා දැමීමට හෝ අවලංගු කිරීමට නොහැකි වනු ඇත (ගනුදෙනුකරුවන්ට ආපසු හැරවීම් සඳහා වැඩිදුර සහාය සඳහා සම්බන්ධතා මධ්‍යස්ථානය ඇමතීමට හැකිය)

 ගිණුම ආරම්භ කළ දිනයේ සිට ඔබ සිදුකළ ගනුදෙනු දැක බලාගැනීමට සහ ප්‍රවේශ වීමට ඔබට හැකි වනු ඇත.

 ඔව්. ඔබට “change your password” තේරීම මගින් කළ හැකි අතර, පසුව මුරපදය ඔබ කැමති අයුරින් වෙනස් කළ හැක. නමුත් ඔබට පරිශීලක හැඳුනුම් නාමය වෙනස් කළ නොහැක.

 ප්‍රධාන මෙනුවේ “add facilities” තේරීමෙන් ඔබ විසින්ම නව පහසුකම් එකතු කළ යුතුය.

 ඔව්.  ප්‍රධාන මෙනුවේ “remove facilities” තේරීමෙන් ඔබට ඔබ එකතු කර ඇති ඕනෑම පහසුකමක් ඉවත් කළ හැකිය.

 සටහන: කලින් කලට මෙහි සඳහන් ඕනෑම නියමයන් සහ කොන්දේසි පෙර දැනුම්දීමකින් තොරව වෙනස් කිරීමේ අයිතිය සමාගම සතුවේ.

සටහන: කලින් කලට මෙහි සඳහන් ඕනෑම නියමයන් සහ කොන්දේසි පෙර දැනුම්දීමකින් තොරව වෙනස් කිරීමේ අයිතිය සමාගම සතුවේ.